piątek, 11 listopada 2016

Liebster Blog Award

   Cześć~
 Tym razem nie przychodzimy z rozdziałem, a z nominacją do LBA od Deli-chan. Dziękujemy za nominację i zabieramy się za odpowiadanie na pytania ;)





1. Jaki masz kolor włosów?

MAXINE: Jasnobrązowe :)

SHADLEW: Mój naturalny kolor to coś w rodzaju blondu. Obecnie jest to ombre, chociaż i tak mam w planach farbowanie.

2. Ile masz lat?

M&S: Polecamy GG :D

3. Ulubione Anime? Wymień 3.

MAXINE: Fairy Tail, Akatsuki no Yona, Sword Art Online.

SHADLEW: Hmm.. Dużo tego kiedyś było, jednak najbardziej zapadły mi w pamięć tytuły:
- (oczywiście) Fairy Tail,
- Hiiro no Kakera,
- Sukitte ii na yo.

4. Jaki według ciebie powinien być idealny chłopak. Opisz go.

MAXINE: Chłopak powinien być wysoki i szczupły <3 Według mnie musiałby mieć brązowe, albo blond włosy. I do tego zielone, szare, albo brązowe oczka. Tak uważam jeżeli chodzi o wygląd. A charakter: Nie powinien palić! O nie. Powinien dbać o swoją dziewczynę i spędzać z nią dużo czasu. Chociaż by się kłócili powinien dalej ją kochać, a ona tak samo. I nie myśleć tylko o sobie, ale i o niej i o innych... To chyba tyle...xD Jeszcze nigdy się tak w ten temat chyba nie zagłębiałam :)

SHADLEW: Hmm.. pytanie dość prywatne, ale mówi się trudno xD Cóż, z pewnością nie lubię za bardzo sztywnych ludzi. Owszem, inteligentny powinien być, ale bez przesady :D Fajnie by było, gdyby miał jakieś swoje hobby. Takie aww są też kolczyki w ustach, ale to tylko szczegół. Odnośnie wyglądu, wyższy ode mnie i najlepiej brunet albo szatyn. Lubię, kiedy mogę się droczyć z ludźmi, więc to też fajna opcja. No i bardzo ważne, czyli żeby miał dla mnie czas i był po prostu.. troskliwy? Jednak wiadomo, serce nie sługa :D

5. Jaka książka cię ostatnio wciągnęła?

MAXINE: Harry Potter i przeklęte dziecko. Nie czytałam jeszcze, ale czuje, że będzie ciekawe :D

SHADLEW: "Hopeless" autorstwa Colleen Hoover.

6. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

MAXINE: Cleo N.O.C.

SHADLEW: Niestety nie umiem wybrać jednej spośród "Za nami", "Knocking on Your Heart", "Pretty Girli "Worst Way", to w sumie trochę zależne od mojego nastroju, więc załóżmy, że te cztery ;)

7. Czy zrobiłaś ostatnio coś szalonego?

MAXINE: Hmm...

SHADLEW: Nie, raczej nie.

8. Co nakłoniło cię do napisania bloga?

MAXINE: Natalia! XD Pokazywała mi kilka blogów o FT. A, że to ona mnie wciągnęła w ten magiczny świat, to wymyśliłyśmy, że możemy zrobić bloga i pisać tam o naszym wspólnym ulubionym Anime.

SHADLEW: Trudno powiedzieć, tak jakoś wyszło, to było dość spontaniczne, wpadłyśmy na ten pomysł około.. pierwszej rano? Coś w stylu "Robimy bloga?" - "Okej"

9. Masz zwierzę w domu? Jeśli tak, to jak się nazywa? ^^

MAXINE: Mam psa Yorka ;p Rokiego

SHADLEW: Dwa koty (Milka i Lunek) oraz dwa psy (Kuba i Maja) - przynajmniej jest dość ciekawie.

10. Ulubiona pora roku.

MAXINE: Lato.

SHADLEW: Jeśli już miałabym wybrać jedną, to zima, fajnie jest w chłodny wieczór okryć się kocem do ciepłej herbaty i np. poczytać książkę albo pooglądać dramę.

11. Twoja ulubiona postać z Anime/Mangi.

MAXINE:  Levy i Gajeel nie umiem wybrać haha :D

SHADLEW: Ojacie. Kou z "Ao Haru Ride", Ren ze "Strobe Edge" i Meguro z "Akuma to love song" :D Jeśli chodzi o FT, to Jellal, lubię gościa.


 Nominujemy:
- Nany Marines,
- Upośledzona Foka,
Alonse Kurokami.

 Pytania:
1. Czy chcesz coś przekazywać poprzez pisanie swoim odbiorcom?
2. Masz jakąś swoją inspirację? Jeśli tak, to jaką?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie poza pisaniem/czytaniem?
4. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
5. Masz rodzeństwo?
6. Jakie cechy najbardziej cenisz w ludziach?
7. Do jakiego filmu lubisz wracać?
8. Co robisz, żeby zwalczyć stres?
9. Co najbardziej chcesz zrobić w tej chwili? :D
10. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?
11. Jeśli miałabyś taką szansę - zmieniłabyś coś w swoim życiu?

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za nominację ^.^ Postaram się zrobić jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń